ΕΧΩ ΔΥΝΑΜΗ ΕΧΩ ΨΥΧΗ ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ










Κάθε  Αρχή  και  Δύσκολη  λέει  ο Υπέροχος  Λαός  μας.
Κάθε  Αρχή  Μοναδική  στιγμή  της  ΖΩΗΣ μας .           
 Της  Δημιουργικής  Ζωής  μας.

Κάθε  Μέρα  μια  Καινούργια  Αρχή .
Κάθε  λεπτό  μια  Μοναδική  στιγμή .                                                                    Θέλω  να υποδεχτώ   τους  Μήνες  που 
έρχονται Με  αισιοδοξία  , Χαρά  και  Ελπίδα .
Είναι   Εύκολο  Νομίζεις   Φίλε ;
Αναρωτιέμαι   αν  υπάρχουν  περιθώρια ;
Αν  πραγματικά   έχω  τη  Δύναμη  να  Αντιδράσω ;
Αν  Μπορώ  να Ξεπεράσω   τα  Γεγονότα ;
Αν  θα  καταφέρω  να  δω  γύρω  μου  την  Αλήθεια ;
Έχω  Δύναμη  μέσα  μου.  Έχω  Ανάγκη από  Φιλία,
Αγάπη και  Ελπίδα . Αισθάνομαι  όμως  παράξενα
Κάθε  μέρα  έχω  κέφι και Διάθεση να  Αγωνισθώ.
Καταστρώνω   μεγαλεπήβολα  Σχέδια  αλλά ;
Κάτι   μέσα  μου  με  σταματάει.
Μου  χαλάει  τη  διάθεση  και  πάλι  από  την Αρχή.              
Τι  Φταίει  λοιπόν ; Γιατί  έχω  χάσει  την ΧΑΡΑ μου ;
Περπατάω  στο  Δρόμο  και γύρω  μου όλα είναι διαφορετικά.
Δεν  Αναγνωρίζω  την  Πόλη  μου ; Την ΑΘΗΝΑ  μου
Την  Υπέροχη  και  Χιλιοτραγουδισμένη , δεν την Αναγνωρίζω.
Οι  Γειτονίες  Χάθηκαν  δεν  λέμε πια  Καλημέρα ο ένας  στον 
Άλλο. Δεν  γνωρίζουμε  ποιος  μένει  πλάι  μας
Γι΄΄ αυτό  σας  λέω , κάθε  Αρχή  και δύσκολη .
Πρέπει  να  Προσπαθήσω ,  θέλω  να Αγωνισθώ
Με  ΟΡΑΜΑ  και  ΕΛΠΙΔΑ. Με  Αίσθημα  Ευθύνης
Έχω  ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ έχω  ΑΓΑΠΗ  για  τη  ΖΩΗ .
Θέλω  να  Ξανακερδίσω  την  εμπιστοσύνη  του  Διπλανού
Θέλω  να Αρχίσω  από  την  Αρχή . Ανακάλυψα ότι υπάρχουν
Γύρω  μου  καινούργια  πράγματα , καινούργια  συναισθήματα


Σχόλια