ΑΘΗΝΑ Η ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΠΟΛΗ


Αθήνα  η γενέθλια  πόλη η αγαπημένη και όμορφη είναι για 
μένα η ζωή μου κάθε φόρα που  βρίσκομαι στον  ιερό  χώρο
της Ακρόπολης οι  αναμνήσεις βασανίζουν το μυαλό  και την
 ψύχη μου από  μικρό παιδί πάντα  επέστρεφα  στον  μεγάλο
υπέροχο περίπατο στην Ηρώδη  Αττικού ακόμα στα σχολικά 
χρόνια το σχολείο  μου ήταν το Γ Θηλέων  έτσι πάντα ήμουν
σε  αυτή  τη  μαγική  ατμόσφαιρα που συντρόφευε τα όνειρα 
ήμουν πέντε χρονών όταν  με  μητέρα  μου πήγαμε στο θέατρο
 Ηρώδη  Αττικού είχαν  πρόβα στον  Προμηθέα  Δεσμώτη
 του Αισχύλου  με τον  Μάνο  Κατράκη  η  φωνή του ηχεί  
στα αυτιά μου   και  σήμερα  ακόμα  μου χαϊδεύει την ψυχή
και η μνήμη να με  πηγαίνει στην  ιερή  στιγμή το δειλινό
στον ιερό βράχο την  τελευταία  φορά  που βρέθηκα εκεί
 στο  Μουσείο της Ακρόπολης ένοιωσα μια θλίψη που δεν
 είναι στη ζωή η μητέρα  μου η  Μαλένα Ανουσάκη και όλοι
 οι  αγαπημένοι  φίλοι μας που έφυγαν για πάντα
Σήμερα αυτή η  βόλτα  μου  φέρνει  δάκρυα στα μάτια όλα
 έχουν αλλάξει ο χρόνος  πήρε  μαζί  του μνήμες  και θύμησες
Δεν  υπάρχει  ανθρωπιά και τρυφερότητα  πικρή  εποχή
Ελένη   Ανουσάκη

Σχόλια