ΜΕΛΙΝΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ


Μέλινα   μου  αγαπημένη  μου
Υπέροχη  Γυναίκα   Μοναδική
πόσο  μας  λείπεις πόσο  μου λείπεις
πέρασε τόσος καιρός και όμως  πάντα
ακούω την  φωνή  σου  το  γέλιο  σου
την λεβεντιά την χάρη  και την ομορφιά 
της ψυχή  σου δυναμική πάντα μπροστά
σε όλη σου την ζωή που ήταν γεμάτη
από αγώνες  και νίκες  έδινες  θάρρος
κουράγιο  και ελπίδα  πνοή και νόημα
στους αγαπημένους  σου  φίλους
σοβαρή  και δημιουργική πάντα στις χαρές
και τις  λύπες είμαστε πολύ  κοντά στη ζωή
και στον  αγώνα σε θαύμαζα και σε  αγαπούσα
μελινακι  μου σήμερα η απουσία  σου  μας
πληγώνει όλους η ΕΛΛΑΔΑ σε είχε  ανάγκη
είναι δύσκολοι καιροί για την πατρίδα και
πάνω από όλα τον υπερήφανο ελληνικό λαό
που τόσο  αγάπησες και του έδωσες όλη
την ζωή  σου θα σε  αγαπάμε  πάντα .
Ελένη  Ανουσάκη

 
                                                                       

Σχόλια