ΜΑΡΓΑΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΛΙΣΣΕΣ


Αυτό το παιδικό τραγουδάκι το έχω από μικρό παΐδι στο μυαλό μου το τραγουδούσα πάντα στη αγκαλιά της μαμάς της γιαγιάς και με τα αλλά παιδάκια στο σχολειό ήταν χαρούμενο και τρυφερό τραγούδι γεμάτο ελπίδα και υμνούσε την καινούργια εποχή την εποχή των λουλουδιών τα έκοβα από την γειτονιά και τα έβαζα στο δωμάτιο Μέσα στα τετράδια ακόμα και στα συρτάρια Τα αγαπούσα τα ανοιξιάτικα λουλούδια είχαν μια υπέροχη μυρωδιά και σπάνια χρώματα λαμπερά γέμιζαν την παιδική μου ηλικία με τρυφερότητα και χαρά είχα όνειρο να έχω ένα μεγάλο πολύχρωμο και μυρωδάτο κήπο γεμάτο παπαρούνες μαργαρίτες και ανεμώνες και κρινάκια ροζ και γύρω γύρω να ζουζουνίζουν πεταλούδες και μέλισσες και φυσικά όλα ήταν πάντα ένα μοναδικό κομμάτι της παιδικής μου ηλικίας που έχω πάντα μέσα στην ψύχη μου

Σχόλια